Iata ca mi-am refacut intrarea. Ornata cu gargui si motive florale baroce, surle si trambite, am deschis portalul spre o noua lume noua, santierismele deceniului 2. Daca santierismul de mai devreme vine intr-o forma minim indoielnica (destinandu-se mai mult persoanel0r tangentiale sau macar asimptotice la fenomenul jocurilor PC) si cum dupa un Yellow Submarine intotdeauna urmeaza un Abbey Road, va pun la dispozitie unul dintre cele mai bune materiale din 2010. Vreodata.

Descriere: Poemul fetei din tramvai la care n-a mers vrajeala. Lasand gluma la o parte,  domnisoara emokida de mai jos provine de pe ceva meleaguri mioritice dambovitene, artere cu bucle inchise si dealurile Spirii, rute de trolee 69 si trei ligheane. Este castigatoare a sute de premii si mentiuni, studenta la cele mai prestigioase universitati statale, cu publicatii care si acum sunt pe bloguri de santierisme si, pe deasupra, bea si mananca in bombele astea de pe Lipscani. Bine, mai mult bea decat mananca, „Capitolul VII – despre nutreturi” este o discutie demna de fetiscanele de pe Beller, nu fasole, nu orez, nu miel cu nara ori icre de Manchuria.

Dar gata despre introducere, as putea scrie pagini intregi despre acest personaj, poate mai profund decat filozofia germana de inceput de secol XIX cu minimalismul clasic, asa ca va las pe voi sa decideti. Pana la urma ce ar putea sa iasa dintr-un emogeek si un trollgeek? Raspunsul alaltaieri. Pe mail.

Iarta-ma, Andreea, nu ma uri, dar trebuie sa dau si eu cumva de mancare la pesti 😦

[4chan]

emokida: tocmai. ca nu sunt, ti-am zis ca nu sunt
emokida: adica nu-s grasa
emokida: dar ar trebui sa fiu anorexica
D: hmmm
D: TITS OR GTFO atunci

[ce sunt parintii tai?]

emokida: imi vine sa spun ambasadori
emokida: dar na
emokida: mi-am zis in minte
emokida: si am ras putin
emokida: asa ca nu mai zic ambasadori
emokida: e mai complicat ce sunt ai mei
D: ambasadori?
D: inseamna ca au hotelul ala
D: ambasador
D: ala de pe magheru
D: de ce-i asa de complicat?
emokida: ca  nici eu nu stiu exact
D: ah
D: sunt la sri inseamna
D: securisti
D: d-asta nu-ti zic
D: si ai mei lucrau la cern
emokida: :))))
D: pana i-au dat afara
D: ca s-au facut restructurari in elvetia
D: cand a venit criza
emokida: acolo stiu ca e unchi-miu parca
D: si au dat faliment 25% dintre banci
D: si cam toate fabricile de ciocolata si alea de bricege
D: si alea de ceasuri
D: ca acum nu mai cumpara nimeni ceasuri ca au la mobil

[femeia cu penis in viziunea freudiana]

D: fac extrem de greu ratie pe asta
D: :\
emokida: aaa d-aia luai [lady] gaga
D: nu
D: de fapt am luat gaga sa ascult:(
emokida: si ce parere ai?
D: pai coroborand filozofia pe care o impune muzicalitatea artistica si progresia notelor cu mesajul poeziilor cu influenta baroca si neoclasicista, putem conchide ca artistul cuprinde o plaja larga a insurgentei lirico-epice pe plan muzical la sfarsit de deceniu 1

[madame ciocu’ mic]

emokida: nu sunt beata
emokida: daca eram beata eram cu capul in wc
emokida: in baie
emokida: dar dupa cum vezi sunt pe net
emokida: si nu am wc in camera
D: ai d-ala
D: bideu
D: aveti, doamna, o fata de bideu ce nu se poate

[sensul invers trigonometric]

D: asta cu lesbi
emokida: nu-i ca si cum ma deranjeaza
D: pana oi da de unu cu penisul mare care sa te urce pe pereti si sa uiti de basmele cu ilene cosanzene de o sa vezi numai zmei
D: yuna upgrade 2.0
D: norton antivirus, de fapt
D: feriti-va de gonoree, mai baieti!

[prison break]

emokida: nu te uiti la seriale?
D: ba da
D: am vazut serialul de windows de atatea ori
D: ca l-am invatat pe de rost

[excursie la ploiesti]

D: trenul 10 ron maxim
D: si dup-aia pe ce mai dai banii?
D: o masa 20 ron daca e
D: maxim
D: ceva bautura 10 ron
D: plm
D: 40 de ron
D: maxim
D: da asa
D: am tras eu de ea
D: a, si tigari 10 ron
D: deci 50
emokida: vezi ca la mine e invers )
emokida: mancarea 10 ron, bautura 20
D: saniutza nu-i 20

[ora de gramatica]

emokida: nu trebuia sa spui de copii si geamgii
D: pai mai zi
D: un cuvant care face pluralul articulat cu 3 de i
emokida: fiii
D: altul
emokida: atat stiu
emokida: cred
emokida: nu ma gandesc acum
D: LABAGIII
D: LOLOLOLOLOLO HIPSTER WIN XD

Comentarii
  1. Roxi spune:

    Ba ‘cuae” sunteti adevarati santieristi,prea epici :)).Pacat c`aveti prea putini vizitatori.

    • Tidusss spune:

      Pai avem cativa si pe moment constat ca acest cerc al cititorilor se extinde din ce in ce mai mult.

      De exemplu, eu nu stiu cine esti si cum de ne-ai gasit atat de repede =)

  2. salieri spune:

    Ati revenit =) Pauzele lungi si dese cheia marilor succese

  3. Anna spune:

    Chiar acum m-am uitat la aia cu bideul =))))))) cum e.

  4. Vlad spune:

    ruxi e buna? ca daca tot suntem pe santier, vroiam sa-i urez un calduros: PIIIISSSSIIII, ce craci ai!:X

    • Tidusss spune:

      1. Hmmm, pacat ca nu-mi dau seama la care Ruxi te referi (cel mult la ROXI de sus pe care chiar nu o cunosc, cel putin aparent).

      Si nu, santierism nu inseamna cliseu 😦

      2. Ne cunoastem? 🙂

      • Vlad spune:

        1) Ruxi, Roxi, same shit, Tot Roxana e.
        2) Nu ne cunoastem. Il cunosc doar pe emoidu cu matizu 😛
        3) Craciun fericit!….da unde-i zacusca aia?

      • 1) Nu stiu, n-o cunosc.
        2) Ah, deci nu esti outsider venit din celalalt colt al internetului care ne-a gasit pe vreun motor amarat de cautare.
        3) Craciun fericit si tie, pacat ca acum nu pot sa-ti mai spun decat La Multi Ani 😀 Cu o mica intarziere.
        4) Probabil ca pe la Penny Market, vorbeste cu tezege :<

      • tsaydrek, iar am uitat sa ma loghez :\

  5. Vlad spune:

    1) pacat. mai pacat e ca nu se simte si ea sa ne zica :))
    2) sunt insider…chiar m-a bagat emoidu prin texte de cateva ori, incercand sa ma faca o vedeta
    3) nu sunt adeptu’ anului nou cu urari, dar multumesc si La multi ani si tie !:D

    • Tidusss spune:

      1) E, nu-i problema, si-a lasat id-ul odata cu comentariul, pot sa dau de ea cand vreau :))
      2) Hmmm, i-auzi. Sper sa te mai puna, nu de alta, dar mai vreau texte noi =)
      3) Multumesc, multumesc (deja sunt prea domn pentru un santierist 😦 )

      • Vlad spune:

        pai ce facem dom’le aici? ori fluieram toti la perechea de craci, ori zicem ca-i naspa si asteptam alta :)) se poate una ca asta?

  6. Vlad spune:

    ps: pe cand un nou post ceva?

  7. Tidusss spune:

    SI NOI TE SALUTAM, NICOLETA!

Lasă un comentariu