Macarale

Posted: octombrie 11, 2008 by tzighy in emo cu matizu, pamflete de santier
Etichete:, , ,

Dupa ce am fost initiat de nea tidus in ale acestui preacinstit blog n-am putut sa nu constat ca undeva sub sternul meu pirpiriu zace o inima de santierist adevarat, care bate incontinuu in ritmul picamerelor verbale care agreseaza asfaltul din capetele unora pana cedeaza. Sau colapseaza, whichever comes first. Asa ca de astazi o sa mai gasiti si articole de-ale mele. Atat pe moment despre noul santierist, cu salopeta galbena, sapa-n mana, tampenii-n cap si o fleica de par peste ochi. Si acum, cateva santierisme:

(despre masurarea potentei)

emo_cu_matizu’: sau daca se pun le fura pustanii aia de 13 ani
emo_cu_matizu’: dau repede 3 numere misto cu mana
cbrrrr: si`si fac laba
cbrrrr: H@H@H@
cbrrrr: a
emo_cu_matizu’: si se amsoara sa vada daca le-a crescuc
emo_cu_matizu’: *crescut
emo_cu_matizu’: si daca vad cea mai mica imbunatatire
emo_cu_matizu’: in 2 luni ii vezi cu brandu’ cat casa
cbrrrr: http://www.san-sex.ro/articol.php?id=17&cat_id=1
cbrrrr: ui deast
cbrrrr: am
emo_cu_matizu’: H@H@H@H@H@H@H@H@H@H@
emo_cu_matizu’: si iti da vreo ceva de sa bagi cetraba?
emo_cu_matizu’: sau ce dracu’? )
cbrrrr: hahaha
cbrrrr: aia e scula
cbrrrr: bisectata
emo_cu_matizu’: hahahahahhaha
emo_cu_matizu’: e pe intrebari
emo_cu_matizu’: 1. va rugam luati-o in mana si scuturati-o de cateva ori
emo_cu_matizu’: acum duceti-va in fata oglinzii. se simte ca :
emo_cu_matizu’: a. o meduza
emo_cu_matizu’: b. o bucata de piftie
emo_cu_matizu’: c. un jeleu din ala cu cola
emo_cu_matizu’: d. o bucata de lemn de esenta moale
emo_cu_matizu’: e. o bucata de lemn de esenta tare
emo_cu_matizu’: f. se simte ca o pula ma!
emo_cu_matizu’: 2.mai mult de 2 scuturari inseamna
emo_cu_matizu’: a. laba
emo_cu_matizu’: b. nimic
emo_cu_matizu’: c. pantaloni uzi
emo_cu_matizu’: d. toate cele de mai sus
emo_cu_matizu’: 3.primul contact sexual l-ati avut:
cbrrrr: hahahaha
emo_cu_matizu’: a. cibernetic, cu amica mea Ram0.ona pe care de fapt o cheama Gelu
emo_cu_matizu’: b. intr-a 7-a, cand am scos tot carnetul de alocatii si m-am dus la Mimi
emo_cu_matizu’: c. inca astept femeia potrivita
emo_cu_matizu’: d. intr-o cabina de camion cu un nene care s-a bronzat cu bretele
emo_cu_matizu’: e. intr-o statie aglomerata cand am gasit pe jos 50 de mii si cand m-am aplecat dupa ei am simtit cum ii merit
cbrrrr: hahaha

(cubul magiccccc)

emo_cu_matizu’: NICI MACAR LA TIGANI
emo_cu_matizu’: aveau globuri, beculete, telefoane, ceasuri, incarcatoare artizanale, femei
emo_cu_matizu’: dar nu si cuburi rubik
emo_cu_matizu’: nu mai vorbesc de zecile de persoane care la intrebarea „aveti cuburi rubik?” au raspuns cu „a?”
D: hahaa
D: trebuia sa zici
D: cubul ala colorat
emo_cu_matizu’: pai asa ajungeam
emo_cu_matizu’: „cub d-ala, de-l invarti”
emo_cu_matizu’: am fost in carrefour
emo_cu_matizu’: m-am dus la prima
emo_cu_matizu’: „cuburi rubik?”
D: ti-am zis ma
emo_cu_matizu’: mi-a aratat cu degetu’ prima pe stanga sau ceva de genu’
D: dak vrei
D: ti-l dau pe al meu
D: pai oricum
emo_cu_matizu’: ERAU JOCURI LEGO

(DJ Perfuzie si tusinele)

emo_cu_matizu’: eu m-am dus la grigorescu, era un dj tare
emo_cu_matizu’: nush daca ai auzit de el
emo_cu_matizu’: DJ PerfuZie
emo_cu_matizu’: (cu z mare)
emo_cu_matizu’: baga super tare
D: ahahhaa
emo_cu_matizu’: ne-a adus un mos cu hipertensiune si l-a conectat la un aparat din ala
emo_cu_matizu’: de face bip la fiecare sistola
emo_cu_matizu’: si i-a ars cateva zeci de palme
emo_cu_matizu’: sa vezi acolo
D: ahahaa
emo_cu_matizu’: 125bpm
D: minimale
emo_cu_matizu’: lejer
D: pic pic
D: :))
emo_cu_matizu’: „i saw you baby… shakin’ that bedpaaan… shakin’ that bedpaaaan”
emo_cu_matizu’: „nu stropiti vecinii, va rog frumos!”
emo_cu_matizu’: da’ nu mi-a placut ca multi drogati
emo_cu_matizu’: era un grup…o data la cateva ore,HAP bagau in vena
emo_cu_matizu’: la insistentele mele i-a dat afara
emo_cu_matizu’: de fapt, le-a confiscat seringile si dupa aia i-a dat afara
emo_cu_matizu’: ziceau ceva ca sunt diabetici si ca or sa crape fara insulina
emo_cu_matizu’: nush, pm
emo_cu_matizu’: noi eram @ party
emo_cu_matizu’: cu animatoarele alea de asistente
emo_cu_matizu’: de dadeau din fund tinandu-se de barele alea pe roti, de agati perfuzia de ele
emo_cu_matizu’: foarte tare, asa, mi-a placut
D: hahahaa
D: :))
D: HAHAHHAHAHAA
D: =))
D: cu seringa in vene
D: da chiar ba
D: party as
D: a
D: sa fie
D: asa
D: femeile imbracate in asistente
D: si ei in doctori
D: si sa fie
D: cu baga in vena d-asta
D: dava
emo_cu_matizu’: hhahhaha
emo_cu_matizu’: si ketamina din flacoane de algocalmin
emo_cu_matizu’: „Si special de la DJ PerfuZie, pentru toti fanii lui, RETETE PENTRU TUSINE”
D: HH@H@HH@@

(lubrifieri la max)

emo_cu_matizu’: evident in casa no silicone
emo_cu_matizu’: si nici vaselina
emo_cu_matizu’: as fi pus si d-aia chit ca ataca plasticul
emo_cu_matizu’: asa ca am vrut sa incerc cu margarina
emo_cu_matizu’: (<3 Dexter)

(santierismul tipic)

emo_cu_matizu’: auzi cuae dar asta de fapt ce vrea sa faca?
D: o l@ba

(fertilitatea in java)

emo_cu_matizu’: no such entry „Sloboz,myballs”
emo_cu_matizu’: cum sa nu fie sloboz in my balls?
Criss: :))))
emo_cu_matizu’: ma face sterp propriul program java

Lasă un comentariu